torstai 16. lokakuuta 2014

Stockmann,Tampere


Joo mä aloitin kolmanne harjoittelun Stockmannilla täällä Tampereella ja oon pitäny niin paljon siellä olemisesta ja koko henkilökunnasta! Paitsi nyt oon ollut sairaana ja en oo päässyt töihin ja se harmittaa mua varmaan eniten tässä touhussa. Aikaisempina vuosina on ollut sama ongelma ja se alkaa jo ottaa päähän. Mun pitää vaan oikeasti alkaa tsempata itteäni ja mennä töihin vaikka olis kipeenä. Ei siitä muuten tule yhtään mitään! 

Deepit jutut nyt sikseen ja vähän iloisempiin! Eli oon saanut nyt asustella poikaystävän luona Tampereella melkein neljä viikkoa ja tää on tehnyt mulle tosi hyvää,kun ei joudu kotona yksin asustelemaan! 

Stockmann on tosi mahtava paikka ja oon ehtinyt näkeä jo paljon asioita mitä ennen ei ole päässyt näkemään ja joitain tuttajakin juttuja on saanut hommailla jo! Hullut päivät oli aika kreisiä menoa! Ja itsekkin silloin keskiviikkona päädyin ostelmaan juttuja jo 7 aikaan!! 
(oli paggo)

Tää oli nyt tämmöinen aloitus plöjäys mitä on tapahtunu viime aikoina, mutta jatkoa lisää! 
ps. Hullut Päivät ostoksistakin voisin tehdä jtn! 

Emmi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti